Photo Basel - Berlin 2020
Galerija Photon vas vabi, da obiščete našo stojnico na sejmu Photo Basel – Berlin. Po virtualni ediciji v juniju, je Photo Basel vzpostavil partnerstvo z umetniškim sejmom POSITIONS, ki poteka vzporedno s priznanimi umetniškimi dogodki Berlin Art Week, Gallery Weekend Berlin in Berlin Biennale.
Od 10. do 13. septembra 2020 na letališču Tempelhof, hangar 3-4.
Predstavljeni umetniki:
Vanja Bučan (1973) je mednarodno uveljavljena slovenska fotografinja, ki živi in dela v Berlinu. Diplomirala je na Kraljevi akademiji lepih umetnosti v Haagu, na oddelku za dokumentarno fotografijo, kjer pa se je že med študijem odmaknila od dokumentarnega žanra in se usmerila v inscenirano fotografijo. Preden se je posvetila fotografiji, je študirala sociologijo na Fakulteti za družbene vede v Ljubljani in se aktivno ukvarjala z okoljskim aktivizmom, kar se kaže tudi pri zastavljenih projektih v njenem opusu. Fotografijo vidi namreč kot odprt medij, v katerem lahko izrazi svoj pogled na družbo in s tem povezano kritiko. S predelavo svojih fotografij in z njihovim umeščanjem v inscenirane kompozicije prikazuje dekonstruirano, večplastno realnost, ki se v njenih vizualno bogatih delih meša s fikcijo. Na sejmu bodo razstavljena njena dela iz serije Looking for Sadiq in Sequences of Truth and Deception.
Markus Guschelbauer (1974, Breže / Freisach na Koroškem, Avstrija) je leta 2009 končal študij fotografije na Akademie für Angewandte Kunst na Dunaju, od takrat deluje kot samostojni umetnik. Razstavljal je tako doma v Avstriji, kot na tujem, njegova dela se nahajajo v različnih zbirkah kot na primer Verbund Kunstsammlung ali v zbirki mesta Dunaj. Živi in dela na Dunaju. Njegovo ustvarjanje se giblje znotraj področja fotografije, videa in site-specific instalacij. V središču njegove umetniške prakse je krajina in njene upodobitve znotraj likovne umetnosti, kot tudi teoretični in praktični diskurz o naravi. Njegov pristop je izrazito intermedijski, saj se dotika tako vprašanj skulpture, arhitekture in fotografije. V svojih delih obravnava predvsem odnos med krajino in kulturo, ob tem pa problematizira krajinske upodobitve v zgodovini umetnosti.

