Goran Bertok (1963) je diplomiral iz novinarstva na Fakulteti za sociologijo, politične vede in novinarstvo v Ljubljani. V zgodnjem obdobju se je osredotočal na ustvarjanje režiranih prizorov z motivi nekonvencionalnih spolnih praks, zlasti s področja sadomazohizma (serije Omen, Stigmata ipd.), kasneje pa se je posvetil še radikalnejšemu raziskovanju telesnosti. To ga je kmalu pripeljalo do ultimativne teme – fizične smrti, tako na način neposrednega vizualnega soočenja z razpadajočimi telesi (Post Mortem, Obiskovalci) ali portretiranja tistih, ki so doživeli neposredno bližino smrti (Preživeli). V treh desetletjih umetniškega delovanja so bila njegova dela vključena v mnogo pomembnih samostojnih in skupinskih razstav tako doma in po svetu. Nedavno na skupinski razstavi Et nos morts? Post-mortem photography in Europe today, v Maison de la Photographie Robert Doisneau, Gentilly v Franciji (2023) in SPOZNANJE! UPOR! REAKCIJA! Performans in politika v devetdesetih letih v po jugoslovanskem kontekstu v Muzeju za sodobno umetnosti Metelkova (2021). Nedavne samostojne razstave vključujejo razstavo Konec, prva vaja v Stari mestni Elektrarni v Ljubljani (2023) in Lakota v Galeriji Photon v Ljubljani in na Dunaju (2020) ter v galeriji Simulaker v Novem mestu (2021).

To delo je del fotografske mape oziroma portfolio boxa z dvajsetimi printi renomiranih slovenskih fotografskih umetnikov iz obdobja od 1970 pa do danes, ki smo ga izdali ob 20. obletnici Galerije Photon.

Naklada je 100 izvodov, fotografije dimenzije 40 x 50 cm so odtisnjene na arhivskem Hahnemühle papirju, printi so podpisani in opremljeni s certifikati.